Bude najlacnejšia Tesla stáť len 21 000 eur? Pozrite si rozhovor s Elonom Muskom!

**Imidž automobilky bol nedávno poškvrnený hneď niekoľkými správami o finančnej neistote, neľudskom zaobchádzaní so zamestnancami či zlej kvalite niektorých modelov.** Kult osobnosti Elona Muska však žije ďalej a v spolupráci so známymi youtubermi sa snažia situáciu upokojiť. **Jeden z najpopulárnejších streamerov zaoberajúci sa technológiami, Marques Brownlee, natočil rozhovor s Muskom o budúcnosti značky.** Elon Musk videu priznal, že na základnej… Prečítať celé
Vydané  Text: 
**Imidž automobilky bol nedávno poškvrnený hneď niekoľkými správami o finančnej neistote, neľudskom zaobchádzaní so zamestnancami či zlej kvalite niektorých modelov.** Kult osobnosti Elona Muska však žije ďalej a v spolupráci so známymi youtubermi sa snažia situáciu upokojiť. **Jeden z najpopulárnejších streamerov zaoberajúci sa technológiami, Marques Brownlee, natočil rozhovor s Muskom o budúcnosti značky.**
Source: Autocar
Elon Musk videu priznal, že na základnej verzii Modelu 3 nie je možné zarobiť a automobilka stráca. **Zisk sa podľa neho dostaví až po niekoľkých rokoch, keď cena súčiastok klesne a masová výroba pôjde na plné obrátky.** Youtubera tiež zaujímalo, či je možné v dohľadnej dobe vyrobiť ešte lacnejší elektromobil než je Model 3. Elon potvrdil, že je **výroba elektromobilu za cenu okolo 21 000 eur možná je, no do produkcie by sa kvôli dostupnosti niektorých technológií nedostal skôr než za tri roky.** **“Máme viac nápadov, než možností ako ich uskutočniť. Teraz sa musíme naučiť, ako vyvíjať viac áut naraz.** Doteraz sme pracovali vždy len na jednom modeli, no keď chceme rozšíriť portfólio, budeme musieť nájsť zdroje na vývoj viacerých áut naraz. Najbližšie budeme takto pracovať na Modeli Y, kompaktnom SUV s cenou na úrovni Modelu 3, potom tu máme ešte Semi, pikap a ďalšiu generáciu Roadstera…”

Zamestnanci v Tesle zažívajú peklo! Vyhrážky a práca až do odpadnutia sú na dennom poriadku.

Nervózny generálny riaditeľ, Elon Musk,**kričal na pracovníkov montážnej linky,** nedobrovoľne presunul pracovníkov z iných oddelení a nariadil povinné víkendové smeny len kvôli tomu, aby sa mu podarilo splniť jeden zo svojich riskantných sľubov – **vyrobiť 5 000 kusov Modelu 3 za týždeň.** Unavení pracovníci prehovorili o podmienkach v automobilke. Podľa ich slov sú vyhrážky a osobné útoky boli na dennom poriadku.... Prečítať celé




Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!





Pokračujte na ďalší príspevok »