Cenový tip: Nový Ford Focus je už v predaji so zvýhodnením do 3500 eur

Slovenská cena nového Focusu je 17 590 €, so uvádzacími zľavami však môžete ušetriť tisíce.
Vydané  Text: 

### Automobilka považuje nový Focus za najinovatívnejší, najdynamickejší a najvzrušujúcejší Ford v histórii. Ford Focus pôsobí dynamickejším a modernejším dojmom, samotným dizajnom však nešokuje. Novinka akoby z oka vypadla malej Fieste. V rámci kreatívneho brainstormingu však dizajnéri prišli s nápadom prevziať niektoré zaujímavé estetické riešenia aj od prémiovej konkurencie. Grafika predných svetlometov a spôsob zápisu označenia modelu na zadnom veku kufra sú typické pre automobilku Volvo. Štylisticky nám však predná časť nového Focusu pripomína ďalšiu bývalú značku, ktorú mal Ford kedysi vo svojom vlastníctve – Aston Martin.

Jazdili sme na novom Forde Focus! Aké v nás zanechal dojmy?

Ford predstavuje štvrtú generáciu úspešného modelu a my sme vo vývojovom centre zisťovali, či sa opäť trafil do záujmu svojej triedy.

Pozitívne hodnotíme posnutie predných stĺpikov viac dozadu a zväčšenie rázvoru o 53 mm, ktoré bude mať nezanedbateľný vplyv nielen na jazdné vlastnosti, ale aj priestorovú ponuku na zadných sedadlách. Batožinový priestor dosahuje so sklopenými sedadlami až 1 354 dm3 (hatchback) alebo 1 653 dm3 (kombi).

Nový Ford Focus sa na Slovensku predáva v nasledovných úrovniach výbavy:

**TREND** (od 17 590 €, so zľavou od 14 990 €)
**EDITION** (od 19 690 €, so zľavou od 16 790 €)
**TITANIUM** (od 24 990 €, so zľavou od 21 590 €)
**ST LINE** (od 24 690 €, so zľavou od 21 190 €)
Za najlepšie vybavený Focus ST Line s motorom 2.0 TDCi EcoBlue (110 kW / 150 k) a automatickou 8-stupňovou prevodovkou zaplatíte 31 990 € a s aktuálnym bonusom vo výške 3500 eur iba 28 490 €.


Ponuka motorov obsahuje:

**1.0 EcoBoost** 74 kW / 100 k alebo 92 kW / 125 k;
**1.5 TDCi EcoBlue** 70 kW / 95 k;
**2.0 TDCi EcoBlue** 110 kW / 150 k.

Motory sa dajú kombinovať so 6-stupňovou manuálnou a 8-stupňovou automatickou prevodovkou.

Pozrite si kompletný cenník nového Ford Focus tu



Nové asistenčné systémy posúvajú Focus na druhú úroveň autonómneho riadenia. Adaptívny tempomat teraz dokáže vozidlo nielen úplne zastaviť, ale následne ho aj opäť uviesť do pohybu. Funkciu Stop and Go využijete najmä v ranných, poobedňajších alebo (v prípade Bratislavy) celodenných zápchach. Pre fanúšikov dynamickej jazdy je podstatný aj údaj týkajúci sa zvýšenia tuhosti karosérie až o 20 %. Zaujímavé sú tiež adaptívne tlmiče, ktoré, v závislosti od kvality povrchu, dokážu zmeniť charakter každé dve milisekundy.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.