Slovenské Audi zabojovalo proti falošným účtom na Facebooku NESKUTOČNÝM SPÔSOBOM!

Toto sa len tak často nevidí. Audi si neberie servítku pred ústa a namiesto formalít stavilo na verejné zosmiešnenie.
Vydané  Text: 

### Slovenské Audi predviedlo niečo, čo sa naozaj nedeje často! Keď sa na Facebooku objavia stránky, ktoré sa tvária ako oficiálne stránky automobiliek, zvyčajne im Facebook a aj samotná automobilová značka ponechávajú voľné ruky a neklepu im po prstoch. Tentokrát sa však slovenské Audi nahnevalo natoľko, že vyhlásilo verejnú súťaž s cieľom zdiskreditovať jednu takúto falošnú stránku. Dňa 10. augusta 2018 pribudol na Facebook stránke automobilky Audi takýto oznam súťaže: „Máme skutočnú súťaž pre fanúšikov Audi Slovensko – a výhra v nej je skutočná tiež. Stačí, ak nám do komentára pod týmto príspevkom pošlete screenshot toho, ako označujete stránku https://www.facebook.com/Audi-SVK-224762424905321/ ako falošnú/scam, a ste v hre o Audi A7 Sportback na víkend. Bojujme spoločne proti hoaxom!“
Automobilka tak priamo vyzvala ľudí, aby označovali konkrétnu stránku ako falošnú a tým zabránili jej ďalším aktivitám a rozvoju. Reakcia na seba nedala dlho čakať – dnes je stránka s názvom Audi SVK kompletne vyčistená, neobsahuje logo, titulnú fotografiu, dokonca ani žiadne fotografie či statusy. Skrátka prišla o celý svoj obsah s tým, že 12.8.2018 sa na nej objavila iba jediná správa: „This Facebook Fanpage has been sold to a new owner and is distancing from any other previous activity that has been made on it..“ (Táto Facebook stránka bola predaný novému majiteľovi a dištancuje sa od akejkoľvek predchádzajúcej aktivity, ktorá na nej prebiehala). Falošná stránka Audi SVK teda aj naďalej existuje a má stále 34 588 fanúšikov, avšak bez akejkoľvek aktivity. Je pravdepodobné, že túto stránku zakúpila niektorá mediálna agentúra, ktorá na nej bude zdieľať odkazy na obsah z webov svojich klientov.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.