SÚŤAŽ: Vyhrajte exkluzívne vstupenky na Veľkú cenu Slovenska! Stačí splniť tieto jednoduché podmienky.

Aj tento týždeň vám časopis Auto Motor a Šport prináša možnosť vyhrať hodnotné ceny! Zapojte sa do žrebovania o dve exkluzívne vstupenky na Veľkú cenu Slovenska, ktorá sa aj tento rok bude konať na okruhu Slovakiaring od 18.8 do 19.8. Podmienky súťaže: 1. **Odpovedajte na otázku:** Koľko minút musí Neymar hrať na trávniku, aby si kúpil Ferrari 458… Prečítať celé
Vydané  Text: 

Aj tento týždeň vám časopis Auto Motor a Šport prináša možnosť vyhrať hodnotné ceny! Zapojte sa do žrebovania o dve exkluzívne vstupenky na Veľkú cenu Slovenska, ktorá sa aj tento rok bude konať na okruhu Slovakiaring od 18.8 do 19.8.

Podmienky súťaže:

1. **Odpovedajte na otázku:** Koľko minút musí Neymar hrať na trávniku, aby si kúpil Ferrari 458 Spyder? (Odpoveď nájdete v aktuálnom čísle AMŠ) ODPOVEDAJTE KOMENTÁROM [TU](https://www.facebook.com/175224729301241/posts/1064592327031139/), ALEBO POD PRÍSPEVKOM NA STRÁNKE AUTOVINY.SK DO 05.08.2018! VÝHERCU VYHLÁSIME NA NAŠEJ FACEBOOKOVEJ STRÁNKE. [ĎALŠIE PODMIENKY SÚŤAŽE](https://www.autoviny.sk/novinky/118440/pravidla-sutaze) **O PODUJATÍ:** Skúsenejší fanúšik už dozaista pozná systém pretekárskych divízií a množstvo seriálov či šampionátov, ktoré sú súčasťou tohto historicky najvýznamnejšieho okruhového podujatia na Slovensku. Tak, ako po minulé roky, aj teraz uvidíme národné okruhové šampionáty Slovenska, Česka, Maďarska, Slovinska a Rakúska. Jazdci si zapretekajú aj o najznámejší pohár ESET V4 Cup. Najväčšej obľube sa tešia divízie kapotovaných vozidiel D4 s objemami motorov do a nad 2000 cm3. Tam uvidíme od najsilnejších strojov GT3 až po cestovné a pohárové autá. Pod divíziou D4-2000 sa skrýva tiež obľúbený Mazda MX-5 Cup. Kto sa každoročne teší na monoposty, príde si opäť na svoje s „formulovou“ divíziou D2. Zo sprievodných seriálov uvidíme znovuzrodený Škoda Octavia Cup a tiež GT4 Central European Cup.
Piatkové tréningy doplnia prvé kvalifikácie, sobota prinesie už aj preteky a deň vyvrcholí opäť dvojhodinovými vytrvalostnými pretekmi FIA CEZ Endurance / ESET V4 Cup 2h Endurance Race. Nedeľa napokon ponúkne druhé víkendové šprinty (zvyčajne na 10 kôl) všetkých divízií a sprievodných seriálov. Charakter krátkych šprintov je divácky zaujímavý aj tým, že sú jazdci motivovaní bojovať intenzívne o každú pozíciu. Najrýchejšie kolo v pretekoch drží Štefan Rosina s vozidlom Lamborghini Huracan GT3, ktorý 5922-metrovú trať prešiel s časom 2 min 00,566 s, priemernou rýchlosťou 176,826 km/h. Celodennú akciu na trati môžu návštevníci doplniť návštevou zvieracieho Malkia Parku, off-roadového areálu a priľahlého Vojenského múzea. Svoje brány otvorí opäť „škola šmyku“ – Centrum bezpečnej jazdy a o spríjemnenie letného počasia sa postará oddychový OMV Viva stan.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.