Škoda Rapid už nebude low cost! Chce byť konkurenciou pre VW Golf či Ford Focus.

Nová generácia modelu Rapid sa predstaví už v priebehu budúceho roka, zmien však bude viac než sme očakávali. Len prednedávnom sme vás informovali o tom, že automobilka už ďalej **nepočíta s karosárskou verziou liftback** a s najväčšou pravdepodobnosťou dôjde aj k zmene názvu tohto modelu. Zahraničný motoristický portál Autocar však prišiel s vyjadrením šéfa marketingu, Alaina Faveya, podľa ktorého… Prečítať celé
Vydané  Text: 
Zdroj: Avarvarii
Nová generácia modelu Rapid sa predstaví už v priebehu budúceho roka, zmien však bude viac než sme očakávali. Len prednedávnom sme vás informovali o tom, že automobilka už ďalej **nepočíta s karosárskou verziou liftback** a s najväčšou pravdepodobnosťou dôjde aj k zmene názvu tohto modelu. Zahraničný motoristický portál Autocar však prišiel s vyjadrením šéfa marketingu, Alaina Faveya, podľa ktorého bude novinka konkurovať autám nižšej strednej triedy. Rapid sa tak pravdepodobne **zbaví nálepky low-costového auta** s lacnejšími materiálmi. „So súčasným modelom sa nám úplne nepodarilo zákazníkov presvedčiť, že sme v segmente vierohodným konkurentom. **Nový Rapid nebude ponúkaný ako kombi, od toho máme Octaviu. Rapid vidím ako reálneho konkurenta pre Volkswagen Golf, keďže Octavia je skôr trojpriestorové vozidlo,**“ prezradil Favey pre britský Autocar. Aj napriek prehláseniu, že novinka zapadne do kategórie nižšej strednej triedy, bude Rapid postavený na platforme pre mestské vozidlá. Základ v podobe MQB A0 používa napríklad Seat Ibiza či Volkswagen Polo. Pod kapotou môžeme s najväčšou pravdepodobnosťou očakávať benzínový trojvalec 1.0 TSI v niekoľkých výkonových verziách či silnejší agregát 1.5 TSI. **Nad naftovými motorizáciami zatiaľ visí otáznik.**




Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!





Pokračujte na ďalší príspevok »