AAA Auto predávalo 11-ročné Audi Q7 za 234 900 €. Prečo bolo tak drahé?

Na internete sme našli inzerciu od AAA Auto na zachovalé Audi Q7 za nezvyčajne vysokú cenu. Prečo by mal niekto zaplatiť takmer 235-tisíc eur za staré SUV?
Vydané  Text: 

### Je skoro neskutočné, ako dramaticky klesajú ceny automobilov, ktoré boli ešte pred niekoľkými rokmi vlajkovými modelmi automobiliek. Také Audi Q7 je dnes bežnou súčasťou našich ciest a platí, že ten, kto ho jazdí, zvyčajne funguje ako podnikateľ a celkom sa mu darí. Desaťročné esúvečka od renomovanej nemeckej automobilky však stratili svoju hodnotu pomerne rýchlo. Automobily možno nie sú veľmi kazové, ale silné naftové motory si vyžadujú kvalitný servis a každý náhradný diel je pre bežného človeka drahý. Preto dnes môžete v internetových bazároch nájsť Audi Q7 za skvelé ceny okolo 14-tisíc eur. Áno, za tieto peniaze si dnes kúpite úplne nové SUV, síce nie prémiové, ale spoľahlivejšie a modernejšie, ale nebude to prémiový model. Inzercia od AAA Auto však zásadným spôsobom prekročila trhové ceny Q-sedmičky a model z roku 2007 s 173 193 km na odometri predávala za astronomických 234 900 €. Táto prekvapivo vysoká môže byť akceptovateľná v prípade, že má automobil jedinečný tuning, stopercentný pôvod, málo najazdených kilometrov a k tomu rapídne zvýšený výkon. To však nebol prípad tohto Audi Q7.
Inzerát AAA Auto na staršie Audi Q7
Audi Q7 za 234 900 € z inzerátu sa po rozkliknutí zobrazí na stránke predajcu s inou opravenou cenou 11 000 eur. Na prémiové SUV je to pekná cena, ale o avizovaných takmer 235-tisíc eurách nie je na stránke ani zmienka. Išlo teda o preklep, systémovú chybu alebo snahu zaujať používateľov internetu. V každom prípade úspešný, pretože zaujal aj nás.
Inzerát AAA Auto na staršie Audi Q7








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.