Nový Tucson už má svoju slovenskú cenu, Hyundai nás ňou prekvapil

Čakali sme, že cena modernizovaného SUV-čka Hyundai Tucson bude vyššia, importér nám však pripravil celkom milé prekvapenie.
Vydané  Text: 

### Hyundai zverejnil cenník nového Tucsonu. Začína na cene 18 990 EUR, teda na rovnakej sume ako odchádzajúca verzia. Nenastali teda negatívne predpoklady, že cena za modernizovanie SUV-čka sa premietne do navýšenia jeho ceny. ## Modernizovaný Hyundai Tucson v kocke * Prepracovaný dizajn karosérie, predných reflektorov a zadných skupinových svetiel * Predné Full-LED svetlomety s automatickým prepínaním diaľkových svetiel * Vylepšený interiér s dôrazom na kvalitu materiálov a dielenského spracovania * Najmodernejšie bezpe * nostné prvky chrániace posádku auta, vrátane adaptívneho tempomatu * Prémiový audiosystém KRELL, rádio so 7-palcovým farebným LCD a bezdrôtové nabíjanie mobilného telefónu * Služby Apple Car Play a Android Auto * 360-stupňový systém monitorovania okolia vozidla 4 kamerami * Nové úsporné motory spĺňajúce emisnú normu Euro 6c * Nová osemstupňová automatická prevodovka s hydrodynamickým meničom.

Modernizovaný Hyundai Tucson zažil svoju premiéru na autosalóne v New Yorku . Automobilka svoj úspešný model predviedla s novým vzhľadom a pokročilými asistentmi pre vodiča, teraz sa nový Tucson sťahuje do showroomov predajcov aj na Slovensku



Vpredu Tucson dostal nové plne diódové LED svetlomety, prepracovaný nárazník a mriežku chladiča. Zadnej časti dominujú nové svetlá, prepracovaný nárazník a tiež nové riešenie výfukov. Zmeny sú decentné, ale ľahko rozpoznateľné.




Vnútri zaujme 7-palcová obrazovka infotainmentu, ktorý podporuje Apple CarPlay, Android Auto a bluetooth pripojenie. K dispozícii je tiež väčšia 8-palcová obrazovka, **ktorá ponúka 3D mapy** a sedemročné predplatné služieb LIVE. Tie obsahujú napríklad dopravné informácie v reálnom čase. Medzi ďalšie vychytávky patrí zvukový systém Krell či bezdrôtové nabíjanie telefónu QI.

Najpredávanejší model automobilky Hyundai dostane tiež systém Surround View Monitor, ktorý využíva 360-stupňový kamerový systém pre pomoc pri parkovaní. Vodičom bude pomáhať tiež systém autonómneho núdzového brzdenia či asistent pre udržiavanie v jazdnom pruhu.



Na výber bude zo štyroch motorov. Najvýkonnejšou verziou ponuky je štvorvalec 2.0 CRDi s výkonom 137 kW, 6-stupňovým manuálom alebo novou 8-stupňovou automatikou a pohonom všetkých kolies. Predtým používaná 1,7 CRDi bola nahradená verziou 1,6 l s výkonmi 85 a 98 kW. V oboch prípadoch je štandardom manuál a predný pohon, silnejší variant môže mať sedemstupňovou dvojspojku a pohon 4×4.

V ponuke stále zostáva atmosférický 1,6 GDI (97 kW) kombinovaný s manuálom a predným pohonom. Preplňovaná verzia T-GDI ponúkne 132 kW a manuál aj dvojspojku, pričom v oboch prípadoch je možný pohon všetkých kolies.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.