Opel Corsa GSi sa po rokoch vracia s výkonom 150 koní

Nemecký výrobca nedávno predstavil športový subbrand GSi prostredníctvom Insignie, teraz nastal čas na športovú úpravu malého modelu Corsa. Poznáme prvé detaily.
Vydané  Text: 

Malé mestské auto na prvý pohľad zaujme agresívnou štylizáciou, ktorou sa verzia GSi výraznejšie odlíši od sériového variantu. Okrem karosérie lakovanej pútavým žltým lakom boli pridané väčšie prívody vzduchu, nová mriežka chladiča, zväčšené červené brzdové strmene a športové estetické doplnky. Na streche je namontovaný malý spojler, ktorý zlepší prítlak. Celý bol umiestnený na veľkých 18-palcových diskoch. Vozidlo je postavené na základoch modelov OPC, Corsa je preto je pevnejšia a citlivejšia. V interiéri potom nachádzame príplatkové sedadlá Recaro Recliner, štandardné vybavenie obsiahne športový volant potiahnutý kožou, športovú prevodovku a hliníkové pedálové podložky.
Opel zatiaľ neupresňuje, ktorý motor bude pracovať pod kapotou Corsy GSi, ale môžeme očakávať preplňovaný motor s objemom 1,4 litra s výkonom okolo 150 koní/220 Nm. To by malo stačiť na zrýchlenie z nuly na sto za 8,9 sekundy. Je takmer isté, že sa pod kapotou neobjaví 1,6-litrový motor z OPC.
Opel Corsa GSi A (1990–93)
Nový model Opel Corsa GSi bude uvedený na trh neskôr v tomto roku a bude jednou z posledných verzií súčasnej generácie Corsy. Na britskom trhu bude automobil vystupovať pod názvom Vauxhall Corsa GSi.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.