Takto vyzerá Honda v USA. Prečo nemáme Acuru aj my?!

Acura RLX sa u nás nepredáva, je to americká alternatíva k Accordu.
Vydané  Text: 

Nová verzia model RLX je športovo ladený sedan s výrazným dizajnom prednej časti. Aj keď tieto automobily nie sú považované za rivalov prémiových značiek, z pohľadu na interiér usudzujeme, že si prívlastok luxusné dokáže osvojiť.

V Spojených štátoch sa Acura RLX predáva od roku 2013, kedy v ponuke predajcov nahradila sedan s názvom RL. Zaujímavosťou je, že novinka zdieľa techniku so športiakom NSX, konkrétne prvky pohonného systému so spaľovacím a elektrickým motorom. NSX síce ponúka progresívnejšie riešenie (motor vzadu a dva elektrické vpredu), RLX ako sedan a kombi ponúkne spaľovací motor nad prednou nápravou, dva elektrické motory vzadu a k tomu jeden doplnkový pre predné kolesá (rozdiely v pohonných systémoch sú vo fotogalérii k článku).



RLX sa bude dodávať v dvoch hybridných variantoch: ako 310-koňový variant s pohonom Precision All-Wheel Steer (P-AWS) a ako 377-koňový RLX Sport Hybrid s riadením Super Handling All-Wheel Drive (SH-AWD).

Acura RLX môže byť za príplatok vybavená systémom AcuraWatch, čo je vo svojej podstate americký variant bezpečnostného balíčka HondaSense. Tento balíček je vybavený funkciami sledovania okolia pre upozornenie na hroziacu kolíziu, udržiavania v jazdnom pruhu, adaptívnym tempomatom, automatickým núdzovým brzdením a tiež funkciou čiastočne autonómnej jazdy v podobe sledovania nasledujúceho vozidla v nízkej rýchlosti.



Je to predovšetkým interiér, čo vyzerá priamo fantasticky. Až nám je ľúto, že my takéto vozidlo oficiálnou cestou kupovať nemôžeme. V bielom, respektíve svetlom béžovom prevedení vyzerá RLX luxusne a aj keď sa nesnaží napodobňovať nemecké interiéry, aj ten s japonskými koreňmi pôsobí komfortným a sofistikovaným dojmom. Mierne atypické tvary stredovej konzoly sú charakteristickým poznávacím znakom RLX a zaujme aj tým, že sa na tejto konzole nachádzajú až dva samostatné farebné displeje. Tretí displej je pritom pred volantom na palubovke.










Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.