Dnes ide do kín jeden a pol hodinová reklama na BMW

Čítate dobre, reklama má 1 hodinu a 36 minút a musíte si na ňu kúpiť lístky.
Vydané  Text: 

Práve od dnes sa bude aj v slovenských kinách premietať film Overdrive (Na plný plyn) so Scottom Eastwoodom. Je to film sponzorovaný značkou BMW, ktorá sa takýmto spôsobom snaží spropagovať svoje automobily – okrem tých najnovších a staršie hodnotné veterány.

**Jedna hodina a 36 minút**, to je stopáž jednej z najdlhších reklám na svete. Inak ani film Na plný plyn nazvať nemôžeme, pretože popri Scottovi Eastwoodovi v ňom hrajú hlavnú úlohu práve automobily značky BMW. Automobilový koncern sa netají tým, že má vo filme mimoriadnu angažovanosť, veď aj oficiálny trailer k snímke zverejnil práve na svojom YouTube účte a pod hlavičkou BMW rozposlal novinárom tlačové správy. Tento film je akčný a očakávame, že bude patriť medzi tie jednoduchšie – teda pre väčšinového diváka. Nie je to však pravidlom. Ak ste nevideli film LOCKE, v ktorom si jedinú úlohu zahral **Tom Hardy**, celkom určite si ho pozrite čo najskôr. Prím vo filme hraje BMW X5 predchádzajúcej generácie, ktoré je síce nenápadne glorifikované ako bezpečné, komfortné a pripravené aj na terénnu kancelársku prácu, avšak Tom Hardy svojím výkonom aj toto SUV-čko dokonale zatienil. Vo filme sa objaví viacero automobilov BMW, ako aj motocykel **BMW R nineT**. Už v úvodnej scéne sa predvedie nový model **BMW M3**. **BMW radu 6 Gran Coupé** poslúži bratom ako únikové vozidlo hneď pri niekoľkých príležitostiach a mihnú sa tu aj nové **BMW radu 4 Cabrio**, hybridné **BMW i8** a vzácny veterán **BMW 327**.

Príbeh filmu Na plný plyn (oficiálny text)

Dvaja odvážni charizmatickí bratia Andrew (Scott Eastwood) a Garrett Foster (Freddie Thorp) sú profesionálni zlodeji automobilov, ktorí sa špecializujú na tie najexkluzívnejšie a najdrahšie zberateľské kusy. Dobrodružný duch tohto skúseného tímu skrátka nepozná hranice. Počas pátrania po nových výzvach na Francúzskej riviére sa dostanú do problémov s miestnym gangsterom Jacomom Morierom (Simon Abkarian), ktorého neoceniteľnú kolekciu vzácnych automobilov plánujú ukradnúť. Z Moriera sa však vykľuje nepredvídateľný protivník, ktorý bratov vyzve, aby predviedli svoj výnimočný talent a v určenom čase ukradli najcennejší automobil jeho ústredného rivala Maxa Klempa (Clemens Schick). Začínajú sa preteky s časom plné neočakávaných zvratov, ako aj záplavy adrenalínu… Spoločnosť BMW so Scottom Eastwoodom spolupracovala už na medzinárodnej marketingovej kampani ZRODENÉ PRE ÚSPECH nového BMW radu 5.




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.