Poznáme nové BMW X3, príde na jeseň

Cena s najväčšou prevdepodobnosťou opäť presiahne 40-tisíc eur, u nás sa bude predávať s piatimi motormi vrátane verzie M40i s radovým 6-valcom (360 k) a 8-stupňovým Steptronicom.
Vydané  Text: 

Cena s najväčšou prevdepodobnosťou opäť presiahne 40-tisíc eur, u nás sa bude predávať s piatimi motormi vrátane verzie M40i s radovým 6-valcom (360 k) a 8-stupňovým Steptronicom.

Čakali sme a dočkali sme sa. Krásne X3 sa mení tak, aby ešte väčšmi zapadalo do aktuálneho dizajnového jazyka značky BMW a nepôsobilo v ponuke SUV-čiek ako individualistický kúsok. Preberá prvky z väčších modelov radu X a bude ho možné získať s pestrou výbavou techniky pre bezpečnosť a komfort. BMW aj naďalej svoje SUV-čka nazýva SAV, čím chce zdôrazniť športový charakter modelov (Sport Activity Vehicle) pred úžitkovosťou.


BMW X3 M40i

Radový 6-valcový benzínový motor, 8-stupňová prevodovka Steptronic. Objem: 2 998 cm3, výkon: 265 kW (360 k) pri 5 500 – 6 500 ot./min., krútiaci moment: 500 Nm pri 1 520 – 4 800 ot./min. Zrýchlenie 0 – 100 km/h: 4,8 sekundy, maximálna rýchlosť: 250 km/h. Kombinovaná spotreba paliva: 8,4 – 8,2 l/100 km, Kombinované emisie CO2: 193 – 188 g/km.


BMW X3 xDrive30d

Radový 6-valcový naftový motor, 8-stupňová prevodovka Steptronic. Objem: 2 993 cm3, výkon: 195 kW (265 k) pri 4 000 ot./min., krútiaci moment: 620 Nm pri 2 000 – 2 500 ot./min. Zrýchlenie 0 – 100 km/h: 5,8 sekundy, maximálna rýchlosť: 240 km/h. Kombinovaná spotreba paliva: 6,0 – 5,7 l/100 km, Kombinované emisie CO2: 158 – 149 g/km.

BMW X3 xDrive20d

4-valcový naftový motor, 8-stupňová prevodovka Steptronic. Objem: 1 995 cm3, výkon: 140 kW (190 k) pri 4 000 ot./min., krútiaci moment: 400 Nm pri 1 750 – 2 500 ot./min. Zrýchlenie 0 – 100 km/h: 8,0 sekundy, maximálna rýchlosť: 213 km/h. Kombinovaná spotreba paliva: 5,4 – 5,0 l/100 km, Kombinované emisie CO2: 142 – 132 g/km.


BMW X3 xDrive30i (od decembra 2017)

4-valcový benzínový motor, 8-stupňová prevodovka Steptronic. Objem: 1 998 cm3, výkon: 185 kW (252 k) pri 5 200 ot./min., krútiaci moment: 350 Nm pri 1 450 – 4 800 ot./min. Zrýchlenie 0 – 100 km/h: 6,3 sekundy, maximálna rýchlosť: 240 km/h. Kombinovaná spotreba paliva: 7,4 l/100 km, Kombinované emisie CO2: 168 g/km.

BMW X3 xDrive20i (od jari 2018)

4-valcový benzínový motor, 8-stupňová prevodovka Steptronic. Objem: 1 998 cm3, výkon: 135 kW (184 k) pri 5 000 ot./min., krútiaci moment: 290 Nm pri 1 350 – 4 600 ot./min. Zrýchlenie 0 – 100 km/h: 8,3 sekundy, maximálna rýchlosť: 215 km/h. Kombinovaná spotreba paliva: 7,2 l/100 km, Kombinované emisie CO2: 165 g/km.


Mimo Európy bude v predaji aj verzia BMW X3 sDrive20i 4-valcový benzínový motor, 8-stupňová prevodovka Steptronic.




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.