Technické údaje Mercedes-Benz EQA (2022)


Značka7697
ModelEQA
Typ250
Rok výroby/modelový ročník2021
Dĺžka4463 mm
Šírka1834 mm
Výška1620 mm
Rázvor2729 mm
Prevádzková hmotnosť 2040 kg
Užitočné zaťaženie430 2470 kg
Objem batožinového priestoru (min.) 340 dm3
Objem batožinového priestoru (max.) 1320 dm3
Max. výkon190 140 kW
Max. výkon pri ot./min
Max. krútiaci moment375 Nm
Max. krútiaci moment pri ot./min
Max. rýchlosť160 km/h
Zrýchlenie 0-100 km/h8,9 s
Palivoelektrina
Objem valcov cm3
Usporiadanie valcov
Počet valcov
Poháňaná nápravapredná
Typ prevodovky
Počet prevodových stupňov
Kombinovaná spotreba15,7 kWh/100 km l/100 km
Emisie CO20 g/km
Cena~48 000

Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.