Výmena na čele marketingu v Škode

Thomas Owsianski (45) sa s účinnosťou od 1. decembra 2012 stal vedúcim marketingu spoločnosti ŠKODA AUTO. Vo funkcii vystriedal Axela Schrödera (44), ktorý preberá zodpovednosť za marketing spoločnosti Volkswagen v Brazílii.
Vydané  Text: 

Thomas Owsianski má dlhoročné medzinárodné skúsenosti z vedúcich funkcií v oblasti marketingu a predaja v automobilovom priemysle. Pred svojím nástupom do spoločnosti ŠKODA AUTO pracoval ako chief marketing officer pre značku Opel/Vauxhall, kde zodpovedal za marketingové aktivity oboch značiek. Predtým zastával rôzne vedúce funkcie v spoločnostiach GM a Ford v Nemecku, Maďarsku a Rusku. Owsianski vyštudoval ekonómiu, je ženatý a má dve deti. Doterajší vedúci marketingu spoločnosti ŠKODA Axel Schröder preberá nové úlohy v rámci koncernu Volkswagen a stáva sa vedúcim marketingu značky Volkswagen v Brazílii. Schröder pre spoločnosť ŠKODA AUTO pracoval niekoľko rokov a podstatnou mierou prispel k vývoju novej Corporate Identity značky ŠKODA. šas








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.