Tajné: Nový Opel Astra

Koncern GM už oznámil, že nová generácia modelu Opel Astra bude mať premiéru na budúcoročnom autosalóne vo Frankfurte.
Vydané  Text: 

K pomerne rýchlej generačnej výmene značku dotlačila aktívna konkurencia. Dizajn novinky skresľuje kamufláž, no očakávať môžeme výraznejšie línie v štýle väčšej Insignie. Predok sa zdá byť štíhlejší, naopak zadná časť vizuálne trochu pribrala. Trojdverová verzia bude tradične športovejšia. Na podvozku by sa veľa meniť nemalo, môžeme však potvrdiť aktívne adaptívne tlmiče s niekoľkými prednastaveniami. Pod kapotou sa tiež neočakávajú výraznejšie zmeny, Opel sa v súlade s aktuálnym trendom zameria na znižovanie spotreby a emisií CO2. Tomu by mohla pomôcť nová šesťstupňová prevodovka, ktorú sa podarilo identifikovať v zachytenom prototype. Foto: Automedia








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.