F1: David Coulthard končí

Veterán okruhov F1 sa po sezóne 2008 rozhodol ukončiť kariéru pilota kráľovskej motoršportovej disciplíny.
Vydané  Text: 

Škótsky pilot David Coulthard sa narodil 27.3.1971 v meste Twynholm. Hoci patrí k bodovo najúspešnejším pilotom, majstrom sveta sa nestal ani raz. Svoju kariéru odštartoval v tíme Williams, kde nahradil v roku 1994 zosnulého Ayrtona Sennu. O rok neskôr si v Portgalsku zapísal prvé víťazstvo. V roku 1996 vytvorili s Mikkom Häkkinenom v McLarene jednu z najdlhšie fungujúcich tímových dvojíc. V roku 2005 ho ako pilota s množstvom skúsenosti angažoval novovzniknutý tím Red Bull, kde Coulthard pôsobí dodnes. Podľa kuloárnych informácii by mal Škót ostať pri tíme ako konzultant. Hovorí sa však aj o možnosti spolukomentovania priamych prenosov pre BBC a zabúdať nemožno ani na hotel Colombus v Monaku, ktorý mu patrí. Tím tiež oznámil, že Markovi Webberovi predĺžil zmluvu do konca roka 2009. Jeho tímovým kolegom by sa mal stať Sebastian Vettel. Text: Martin Ruisl








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.