Fiat Bravo: Celoplošné zníženie cien na slovenskom trhu

Fiat pripravil pre svojho zástupcu v nižšej strednej triede výhodnú cenovú ponuku. Okrem toho vypustil z modelového radu dieselový motor 1.9 MTJ (88 kW/120 k), ktorý nahradil 1.6 MTJ s rovnakým výkonom.
Vydané  Text: 

Celoplošné cenové zvýhodnenie predstavuje 30 000 až 60 000 sk v závislosti od výbavy. Základný model s benzínovým motorom 1.4 16V (66 kW/90 k) dostanete už za 429 900 Sk. Vo vozidle nájdete napríklad dva airbagy, centrálne uzamykanie s diaľkovým ovládaním, elektricky ovládané predné okná, palubný počítač či autorádio s CD. Nový naftový motor 1.6 MTJ (88 kW/120k) vymenil v ponuke generačne starší 1.9 MTJ s rovnakým výkonom. Základný dieselový model s motorom 1.6 MTJ, ktorý má výkon znížený na 77 kW/105 k, vo výbave Active teraz stojí 479 900 sk, v strednom stupni Dynamic má cenovku 545 900 Sk. Vrcholom radu Bravo sú pohonné jednotky s výkonom 110 kW/150 k vo výbave Sport. Benzínový 1.4 T-Jet stojí 634 900 Sk a 1.9 MTJ kúpite za 719 900 Sk.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.