Audi TTS

Audi predstaví v Detroite špičkovú verziu športového modelu TT s písmenkom S na konci. Najsilnejšie TT v histórii poháňa dvojlitrový turbomotor.
Vydané  Text: 

Audi TTS sa bude vyrábať ako kupé aj ako roadster, obe s pohonom všetkých kolies quattro. O stabilitu a komfort sa postará systém magnetických adaptívnych tlmičov. Pod kapotou drieme motor 2.0 TFSI s výkonom 200 kW (272 k) a krútiacim momentom 350 Nm, ktorý sa môže kombinovať aj s dvojspojkovou prevodovkou S-tronic . To v praxi znamená zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 5,2 sekundy. Maximálnu rýchlosť však výrobca priškrtil na 250 km/h. Priemerná spotreba sa pritom pohybuje okolo 8 litrov na 100 km. Vizuálne nové TTS spoznáte podľa bi-xenónových svetiel s radom LED diód pre denné svetlá v duchu súčasného trendu značky. Auto má tiež decentne vylepšenú prednú a zadnú časť a masívnejšie prahy. O zaujímavý zvukový prejav sa starajú štyri koncovky výfuku zasadené v zadnom difúzore. Komu by sa málili 18-palcové disky kolies, môže si priplatiť za 19-palcové. Interiér so športovými sedadlami je spracovaný v kombinácii kože a alcantary s kovovými doplnkami. Prístroje majú sivý podklad a biele ručičky.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.