Unikli fotografie nového loga Škody

Podľa denníka idnes.cz sa česká Škoda chystá zmeniť svoje logo. Prvý návrh, ktorý presiakol tajne na verejnosť ukazuje zásadný odklon od tradičných prvkov pôvodného znaku.
Vydané  Text: 

Fotografie unikli priamo z vnútra Škody. Jej zamestnanec ich tajne odfotografoval z najnovšieho čísla odborárskeho časopisu „Škodovácky odborár“. Ide o jeden z prvých návrhov, ktoré sa objavili. Podľa autora fotografií panujú pri tvorbe nového loga doslova laické podmienky. Pomerne riskantný krok podnikol preto, aby medializáciou pomohol zmeniť názor najvyšších miest automobilky o unáhlenosti takéhoto riešenia. Na fotografiách návrhu nového loga je na prvý pohľad vidieť radikálny odklon od predošlého vzoru – zmizol čierny kruh s nápisom Škoda Auto. Okrídlený šíp síce ostal zachovaný, no znížil svoje „pierka“ a dostal akýsi oklieštený ploský charakter. Zmenili sa, respektíve sa vymenili i farby – šíp je strieborný a okolie je zelené. Na prvý pohľad je jasné jeho zjednodušenie, akoby chcelo vedenie nepriamo podporiť výrok o návrate Škody k jednoduchosti, ktorá má zabrániť priveľkej konkurencii materskému Volkswagenu. A i keď túto informáciu nový šéf Škody Winfried Vahland pre auto motor a šport vyvrátil ako dezinterpretáciu, nové skutočnosti opäť prilievajú oheň do vášnivej diskusie. Marketingoví odborníci dodávajú, že v prípade značiek s bohatou historickou hodnotou je radikálna zmena nie veľmi vítaným krokom. Naopak, mierne zmeny približujúce logo modernej dobe sú rozumnejším a oveľa častejším riešením.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.