Škoda Fabia RS v limitovanej edícii

Škoda oslavuje víťazstvo v šampionáte IRC 2010 limitovanou edíciou civilnej Fabie RS. S bojovým lakovaním špeciálu S2000 bude vyrobených iba 200 kusov.
Vydané  Text: 

Oslavy víťazstva v IRC sa nesú v následnosti na budúcoročné 110. výročie motoršportu značky Škoda. Vzdať hold obom udalostiam sa značka rozhodla špeciálnou limitovanou edíciou Fabie RS, z ktorej nevznikne viac ako 200 kusov. Základ v podobe prepĺňaného motora 1.4 TSI (1 390 cm3) s výkonom 132 kW (180 k) a krútiacim momentom 250 Nm v rozmedzí 2 000 až 4 500 ot./min. ostáva bez zmeny zachovaný. Taktiež pohotovostnú hmotnosť 1 318 kg, ani výkonové parametre zrýchlenia (0-100 km/h 7,3 s) a maximálnej rýchlosti (224 km/h) nebude špeciálna edícia interpretovať inak. Jediným rozdielom bude kabát stvárnený v bojových farbách Fabie Super 2000. Na zelenú „rally green“ Škoda aplikovala polepy rely špeciálu, pribudli tiež nabielo lakované zliatinové disky kolies a strecha v rovnakom odtieni. Spätné zrkadlá potom dostanú lesklé plastové kryty podobne ako predné stĺpiky. Takto upravená Fabia RS sa bude tváriť podobne ako súčasné modely Gordini francúzskej konkurencie – upravený dizajn, vyššia cena ale rovnaká technika. Jeden rozdiel tu však predsa len je. Gordiniovci nie sú nijakým spôsobom obmedzení, no túto Fabiu si rozchytá len 200 šikovných zákazníkov…nikto viac. Viac informácií o úspechu Škody v IRC si spolu s fotkami Fabie S2000 môžete pozrieť tu: O jazde s Fabiou RS čítajte tu:








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.