BMW radu 7 so štvorvalcom zamietnuté

Vedenie automobilky BMW nepotvrdilo výrobu luxusného sedanu radu 7 so štvorvalcovým motorom. Správa prišla ako reakcia na príchod konkurenčného Mercedesu S 250 CDI, ktorý poháňa 4-valcový naftový agregát.
Vydané  Text: 

Automobilka BMW sa slovami Norberta Reithofera vyjadrila, že nebude nasledovať cestu konkurenčného Mercedesu a do svojej reprezentatívnej limuzíny radu 7 neplánuje (aspoň zatiaľ) montovať 4-valcové pohonné agregáty. V ponuke majú i naďalej ostať šesť- a osemvalcové verzie (12-valce sa však už nespomínajú), ekologicky zmýšľajúcich zákazníkov by mala v dostatočnej miere uspokojiť hybridná „sedmička“ s podtitulom ActiveHybrid. Vyhlásenie prišlo ako reakcia na Mercedes-Benz 250 CDI BlueEfficiency, ktorý bude pod svojou kapotou prvýkrát vo svojej šesťdesiatročnej histórii ponúkať motor so 4 valcami. 2,2-litrový agregát si má za svoje služby pýtať iba 5,7 l/100 km a do ovzdušia má vypustiť 149 g CO2/km. Výkonu 150 kW (204 k) bude sekundovať mohutných 500 Nm krútiaceho momentu dostupných už od 1600 ot./min. Viac informácií o 4-valcovom Mercedese-Benz 250 CDI BlueEfficiency môžete získať po kliknutí na link nižšie: O ostatných plánoch automobilky BMW si môžete prečítať tu: Test naftového BMW 730d nájdete tu:








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.