Slovenské ceny pre Toyotu Auris Hybrid

Toyota zverejnila cenník hybridnej verzie modelu Auris. Slovenský zákazník si musí pripraviť minimálne 20 950 eur.
Vydané  Text: 

Toyota Auris hybrid presne zapadá do projektov značky, ktoré hovoria o tom, že do roku 2025 chce mať hybridného zástupcu v každom segmente a s nimi aj relevantný podiel na trhu. Auris je momentálne jediným vozidlom vo svojej triede, ktoré ponúka všetky aktuálne verzie pohonu – benzínovú, naftovú, aj hybridnú. Hybridná verzia dostala aerodynamicky optimalizované nárazníky, kolesá, pneumatiky s nízkym valivým odporom a bielu perleťovú farbu. Od väčšieho Priusu prevzala hybridnú technológiu s benzínovým motorom s objemom 1,8 litra a technológiou VVT-i, ktorú dopĺňajú batérie pod podlahou batožinového priestoru. Spolu vyvinú výkon 100 kW (136 k). Interiér sa okrem voliča automatickej prevodovky a otáčkomeru, ktorý sa premenil na ukazovateľ využitia energie nezmenil. Výhodou hybridného Aurisu je možnosť jazdy čisto na batérie, bez spaľovacieho motora. V tomto režime prejde dva kilometre do rýchlosti 50 km/h. Okrem toho má vodič možnosť voľby medzi preferenciou elektrickej jazdy, ekologickej jazdy, alebo plného využívania výkonu. Cena základnej verzie Luna stojí 20 950 eur a v štandardnej výbave ponúka okrem iného 15-palcové zliatinové disky kolies, elektricky sklopné a ovládané spätné zrkadlá, hmlové svetlomety, elektricky ovládané okná, vyhrievané sedadlá, palubný počítať, automatickú klimatizáciu, rádio s CD, MP3 a WMA, štartovanie tlačidlom, centrálne zamykanie, ABS+EBD+BA alebo 7 airbagov vrátane kolenného. Stredný Sol je ohodnotený na 22 900 eur a okrem spomenutých prvkov obsahuje i 17-palcové disky, bezkľúčový prístup, Bluetooth, tempomat, parkovaciu kameru s výstupom v spätnom zrkadle či svetelný a dažďový senzor. Najdrahší stupeň Lux za 24 050 eur dostal navyše čalúnenie sedadiel Alcantara a xenónové svetlomety s ostrekovačmi. **Technické údaje: Toyota Auris Hybrid Synergy Drive** **Motor** **1,8 VVT-i 16V DOHC** **synchrónny elektromotor** Zdvihový objem (cm3) 1 798 – Maximálne napätie (V) – 650 Maximálny výkon (kW/k) 73/99 60/81 pri ot./min. 5 200 – Maximálny krútiaci moment (Nm) 142 207 pri ot./min. 4 400 – Celkový výkon systému (kW/k)100/136 Prevodovkae-CVT Akumulátornikel-metal hydridový (NiMH) Maximálna rýchlosť (km/h)180 Zrýchlenie z 0 na 100 km/h (s)11,4 Spotreba paliva – mesto (l/100 km)3,8 Spotreba paliva – mimo mesta (l/100 km)3,8 Spotreba paliva – kombinovaná (l/100 km)3,8 Emisie CO2 (g/km)89 Objem palivovej nádrže (l)45








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.