Fotogaléria:Parlament schválil nové registrácie
Nástupca modelu Fluence sa k nám tak skoro nedostane, prednosť dostali Česi, Poliaci aj Maďari.
Po hatchbacku a novom kombi predstavuje francúzska automobilka ďalšiu verziu novej generácie modelu Mégane. Nový sedan sa bude vyrábať v Turecku a zamieri na dvadsať trhov po celom svete. Smutnou správou je, že Slovensko na zozname vybraných krajín nie je.
Za šťastlivcov sa môžu považovať Česi, Poliaci či napríklad aj Maďari. Tí sa nového sedanu nižšej strednej triedy dočkajú. Naskytá sa mi otázka: V čom sa slovenský kupujúci líši od toho českého a na základe čoho sa v Renaulte rozhodli Slovensko zo zoznamu vyškrtnúť?
Každopádne máme naším susedom čo závidieť. Minimálne po dizajnovej stránke, pretože na prvý pohľad vyzerá nový Mégane ako jeho väčší a luxusnejší súrodenec, Talisman. Pri návrhu použil Renault všetky súčasné dizajnové prvky, ktoré už poznáme z iných modelov.
Renault upozorňuje na nadpriemerný priestor na zadných sedadlách a veľkorysý batožinový priestor, ktorý ponúkne objem až 508 litrov. Zaujímavosťou má byť tiež bezdotykový prístup do kufra. Všetko ostatné by malo byť zhodné so základným hatchbackom. Chýbať nebude systém R-Link ani množstvo asistentov.
Pod kapotou budú výber dva benzínové a tri naftové motory. Úlohu základnej motorizácie prevezme benzínová 1,6ka(84 kW / 115 k), silnejšou alternatívou bude preplňovaná 1,2ka naladená na 97 kW (130 k). Ak túžite po nafte, tak ponuku otvára dobre známa 1.5ka dCi s výkonom 66 kW (90 k) a 81 kW (110 k). Zaujímavejšou motorizáciou ale bude 1.6 dCi s výkonom 96 kW / 130 k.
Inzercia