WTCC: Seat sa rozlúčil

Španielska značka opustila Svetový šampionát cestovných automobilov.
Vydané  Text: 

Hoci Seatu aktuálne patria tituly medzi jazdcami i výrobcami, Španieli sťahujú svoj továrenský tým zo seriálu. Toto rozhodnutie nie je až takým prekvapením, viacerí však dúfali, že Seat zostane so zredukovaným kádrom. Firma uviedla, že bude podporovať súkromné tímy, ktoré dostanú k dispozícii benzínové aj naftové Leony S2000. Jedným z tímov s továrenskou podporou bude španielsky SUNRED, ktorý už dlhšie pracuje so Seatmi v rámci hodnotenia nezávislých jazdcov. Riaditeľ Seat Sport Jaime Puig uviedol, že okrem tímov vo WTCC sa chce Seat zamerať aj na ďalších súkromníkov, ktorí so Seatmi jazdia v rámci národných značkových pohárov Seat Leon Supercopa či Eurocup. Vedenie automobilky však nevylúčilo návrat už v roku 2011.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.