Nová Fabia Combi sa vám nemusí nutne páčiť: má zvláštne črty, ale krásny interiér

Fabia bola a vždy bude etalón svojej kategórie. Vo verzii kombi prevzala črty od hatchbacku, avšak nemyslíme si, že jej zmeny úplne prospeli.
Vydané  Text: 

Škoda Fabia po modernizácii dala zbohom naftovým motorom a stavila výhradne na benzínové, ktoré nachádzame v koncernovej ponuke Volkswagenu. Nie je na tom nič zlé, automobilky sa pomaly odkláňajú od nafty a zdá sa, že v takto malých automobiloch, akým je aj Fabia Combi, už nemá svoje opodstatnenie. Veď moderné benzíny vedia zaberať už od 1700 otáčok a jazdiť s veľmi príjemnou spotrebou paliva.
V ponuke predajcov sa okrem silnejších trojvalcových motorov s objemom 1 liter objavia aj tradičné atmosférické motory MPI, ktoré ponúknu maximálne výkony 44 kW (60 koní) a 55 kW (75 koní). Motory TSI (litrové trojvalce) ponúknu 70 kW (95 koní) a 81 kW (110 koní), budú vybavené filtrom pevných častíc a na silnejší variant je možné nakombinovať aj automatickú dvojspojkovú prevodovku DSG. Pozrite si oficiálne fotografie novej Škody Fabia Combi, vrátane záberov batožinového priestoru, ktorý však inováciami neprešiel.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.