V Ženeve sme nafotili 603-koňový Mercedes-AMG G63, je skvostný v každom detaile

Ani tento rok redakcia Auto Motor a Šport a Autoviny.sk nemohla chýbať na ženevskom autosalóne a hneď v prvý deň návštevy sme si nenechali ujsť špecialitu v podobe úplne nového Mercedesu AMG triedy G vo variante G63 4MATIC.
Vydané  Text: 

Nová géčka si aj naďalej zachováva dizajn, ktorý je pre ňu typický už od roku 1979. Ostré hrany však boli zjemnené, predné svetlomety nadobudli číru grafiku a nazvime to „menej nahnevaný výraz“. Vo veľkej miere tomu vďačí Full LED svetlometom. V prezentovanej hnedej úprave laku pôsobí stále drsne a odolne, zároveň však veľmi moderne. Nové géčko bude od tých starších identifikovateľné celkom jednoznačne.
Interiér novej triedy G preberá prvky z limuzíny triedy S, dominuje v ňom luxus a priestrannosť. Obzvlášť pútavý je široký stredový tunel medzi vodičom a spolujazdcom a rozmerný displej pred volantom, ktorý sa ťahá až na úroveň centrálneho displeja nad výduchmi klimatizácie. Páka radiča prevodovky je napravo za volantom, na stredovej konzole je ovládač multimediálneho a komunikačného systému Command.
Verzia AMG G63 sa môže pochváliť pohonným systémom s výkonom až 603 konských síl, takže súčasnú generáciu prebieha až o 40 koní. Do každého nového géčka sa bude štandardne montovať 9-stupňová automatická prevodovka a pre mnohých môže byť sklamaním, že sa z ponuky predajcov zrejme vytratí motorizácia G65 s motorom V12. Je možné, že ju nahradí niektorý variant s hybridným pohonom.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.