Volkswagen Touareg si to na premiéru v Pekingu odšoféruje sám z Bratislavy!

Z bratislavského závodu štartuje na autosalón v čínskom Pekingu. Trasu dlhu 7 424 km absolvuje Rainer Zietlow za 3 týždne.
Vydané  Text: 

V cieli sa odhalí nový Volkswagen Touareg tretej generácie, ktorý sa vyrába výlučne v Devinskej Novej Vsi už viac ako 16 rokov. Tento fakt zdôraznil aj predseda predstavenstva Volkswagen Slovensko Ralf Sacht. Zároveň vyzdvihol zanietenosť aj motiváciu zamestnancov. Nie náhodou, veď v Bratislave sa prvý raz začalo vyrábať veľké SUV Volkswagenu, ktoré je dodnes technicky najzložitejším modelom výrobcu. Preverili ho roky výroby a predaja, milióny prejazdených kilometrov a početné rekordy. Tie s Touaregom vytvoril práve Rainer Zietlow, ktorý s ním najnovšie odjazdí cestu až do Pekingu. Celkovo ich má na konte desať, päť z nich sa týka Volkswagenu Touareg. Medzi najvýznamnejšie patrí výstup do výšky 6 080 metrov v čilskych Andách k najvyššie položenému vulkánu Ojos del Salado.
Predseda predstavenstva Volkswagen Slovensko Ralf Sacht a rekordér Rainer Zietlow na novom VW Touareg
Od roku 2002 bolo vyrobených v Bratislave takmer milión Touaregov, ktoré sa vyvážajú do celého sveta. Technické parametre budú odprezentované 23. marca 2018 príležitosti predstavenia modelu na autosalóne. Zatiaľ vieme iba to, že dnes predstavený model mal čierny interiér a bordovú metalízu karosérie. Dokonca aj dnes ráno sa Touareg predviedol s kamuflážnymi fóliami a interiérom prekrytým čiernou platchou. Nový Volkswagen na svojej ceste z Bratislavy do Pekingu prejde 7424 kilometrov, cesta mu potrvá viac ako tri týždne. Šoférom bude rekordér dlhých trás Rainer Zietlow. Formálna premiéra Touaregu sa uskutoční 23. marca na autosalóne v Pekingu.
Medzičasom sa podarilo zahraničným motoristickým novinárom získať fotografie nemaskovaného VW Touareg. Éra hranatých tvarov ešte, zdá sa, neskončila. Podľa neoficiálnych obrázkov, ktoré na svojom webe zverejnil portál Motor1.com, preberie novinka dizajn konceptu T-Prime z roku 2016. Celok by mal pôsobiť prémiovejším a uhladenejším dojmom.
ZDROJ: MOTOR1.COM
Zaujímavá je masívna predná maska prepojená so svetlometmi à la model Arteon. Touareg bude mať veľmi blízko k prémiovému SUV Audi Q7, a to vďaka zdieľanej platforme MB Evo. Hovorí sa, že pod kapotou nájdeme dvojlitrové pohonné jednotky, výkonnejšia verzia R by pritom mohla využiť 2,5 litrový päťvalec od Audi.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.