CENOVÝ TIP: Za 12 990€ teraz dostanete Škodu Rapid s navigáciou, tempomatom či parkovacími senzormi.

S výbavou Extra a bonusom až 1 700€ sa Rapid konečne oplatí.
Vydané  Text: 

Keď v roku 2012 prišla Škoda Rapid na trh, mnohí sa sťažovali na prestrelenú cenu a slabú výbavu. Prvé kusy dokonca v základe nemali ani klimatizáciu a pod kapotou ste mohli nájsť zlý vtip v podobe 1.2 MPI s výkonom 55 KW. Aj keď si to majitelia tohto modelu nechcú priznať, model Rapid patrí do kategórie low-end k autám, ako sú napríklad Peugeot 301, Fiat Tipo či Lada Vesta. Cenníková cena Škody Rapid sa však v niektorých prípadoch blížila k dvadsaťtisícovej hranici.
Našťastie, automobilka Škoda začala ponúkať špeciálne edície so zvýhodnenou cenou a medzi tie najzaujímavejšie patrí aktuálne ponúkaná verzia Extra s bonusom až 1 700 eur. Základnou motorizáciou je v tomto prípade nový trojvalec 1.0 TSI s výkonom 70 kW (90 k), ktorý bez problémov zvláda každodenné presuny po meste a okolí. V interiéri pritom nájdete aj zaujímavé prvky, ako napríklad multifunkčný kožený volant, automatickú klimatizáciu, tempomat, navigačný systém Amundsen či lakťovú opierku. Nechýba ani predĺžená záruka na 5 rokov (100 000 km) alebo doživotná garancia mobility. [CENNÍK TU](http://az749841.vo.msecnd.net/sitessksk/alv1/01d0f373-9c6a-4a71-9f16-8951c344018d/Skoda_Rapid_Extra_cennik.7ae6b8a8a3cde95a1d0d9f392ad53eb0.pdf)




Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.