Toto je SUV! Lincoln Nautilus ukradol dizajn Continentalu – a spravil dobre!

SUV Nautilus debutovalo na autosalóne v Los Angeles, je nástupcom modelu MKX od značky Lincoln.
Vydané  Text: 

Aj keď na naše pomery vyzerá obrovsky, americký trh ho považuje za SUV strednej veľkosti. Nautilus bude k dispozícii s dvomi motormi, základný 2-litrový benzínový motor s výkonom 245 koní doplní preplňovaný 2,7-litrový agregát s výkonom až 335 koní. Oba motory sú vybavené systémom nútenej cirkulácie, priamym vstrekovaním a variabilným časovaním ventilov. Štandardne sú kombinované s 8-stupňovým automatickým systémom a systémom štart-stop, k dispozícii je aj pohon všetkých štyroch kolies.
Vzhľad nového modelu sa v porovnaní s MKX významne zmenil. Dizajn nadväzuje na limuzínu Continental, nápadne podobné sú predovšetkým chrómovaná mriežka chladiča, svetlomety a LED pásy. Preniesť dizajn z limuzíny na SUV zvyčajne neznamená žiadnu výhru, ale Lincolnu sa to podarilo a vytvoril nádherný kus auta, ktorý by celkom určite našiel svojich priaznivcov a kupcov aj u nás na Slovensku.
V interiéri sa okrem kvalitných materiálov nachádza aj 12,3-palcová digitálna prístrojová doska, ďalej veľká dotyková obrazovka so systémom SYNC3 (podporuje Apple CarPlay a Android Auto). Za príplatok môžu zákazníci objednať ultrakomfortné sedadlá nastaviteľné v 22 úrovniach a audio systém pozostávajúci z 13 alebo 19 reproduktorov.
Lincoln Nautilus dokáže samočinne udržiavať jazdu v pruhu, je vybavený automatickým parkovacím asistentom, predkolíznym systémom či adaptívnym tempomatom. U nás sa, pochopiteľne, americké stredne veľké SUV neobjaví, ale môžete o ňom aspoň snívať. Ceny pre USA sa zatiaľ nezverejnili, do predaja sa vozidlo dostane okolo leta 2018.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.