Kuriózne inzeráty: Audi s nájazdom 700-tisíc km za 1800 eur

Ako správni motoristi sledujeme slovenské inzertné weby s autami a čas od času narazíme na ponuku, o ktorú sa s vami chceme podeliť. Naposledy sme informovali o kurióznych inzerátoch na Škodu Octavia s nájazdom 637 000 km, Felíciu s nastaviteľným podvozkom a bývalej sanitke Volkswagen Transporter s nájazdom cez 700-tisíc kilometrov.
Vydané  Text: 

PREČÍTAJTE SI AJ O ĎALŠÍCH SLOVENSKÝCH INZERÁTOCH:
Kupujete jazdenku? Tu máte Felíciu s nastaviteľným podvozkom a palubným počítačom. Zn.: bez svetiel
Octavia 1.9 TDI s nájazdom 637 000 km: vraj ide ako hodinky
Toto je najúprimnejší inzerát na slovenskom webe!


Dnes tu máme ďalšieho rekordmana na poli osobných automobilov, konkrétne AUDI 100 z roku 1994. Za 23 rokov majitelia najazdili na tomto jednom vozidle famóznych 700-tisíc kilometrov, pričom záznamy o technickej a emisnej kontrole STK Online vedie od roku 2014. Vtedy malo auto najazdených okolo 450-tisíc kilometrov, o dva roky neskôr o 200-tisíc kilometrov viac! Očividne sa autom jazdilo ako s taxíkom, prípadne plnilo inú podobnú službu.
Audi 100 z roku 1994 je prekvapivo zachovalé, do interiéru sa viditeľne v priebehu rokov investovalo. Opravami prešiel volant, ktorý dostal kožený poťah, páka prevodovky a zrejme aj čalúnenie sedadiel, ktoré rozhodne neodhadujeme za 700-tisíc kilometrov. V takomto dobrom stave by neboli ani po polovici tohto nájazdu.
Interiér vyzerá až podozrivo dobre, rovnako tak karoséria – trúfame si hodnotiť, že ide o auto poskladané z niekoľkých ďalších, ktoré sa pred rokom 2014 dostalo na Slovensko zo zahraničia. Zaujímavosťou sú dvojité výfuky Remus a na prvý pohľad čistý naftový motor TDI. Tento koncernový motor od Volkswagenu má objem valcov 2461 cm³ a maximálny výkon 103 kw, respektíve 140 konských síl. To sú naozaj krásne údaje.
Už pred 23 rokmi malo toto vtedy luxusné Audi bohatú výbavu: Diaľkové ovládanie zamykania, posilňovač riadenia, automatickú klimatizáciu, airbag vodiča aj spolujazdca, vyhrievané zrkadlá a dve elektrické okná. V priebehu rokov majitelia pridali rádio s podporou CD/MP3/USB a xenónové reflektory. Takže Audi 100 1994 s nájazdom 700-tisíc kilometrov za 1800 eur? Na prvý pohľad hrozná investícia do starého šrotu, ale z fotografií sa auto javí v naozaj dobrom stave. Kto vie, ako tento starý nafťák vôbec štartuje a či vôbec… Audi 100 dnes kúpite zvyčajne do 1000 eur, jeden kus z roku 1983 s automatickou prevodovkou sme našli za päť stoviek eur. Inzerát AUDI 100 1994: https://www.autobazar.sk/15210832/audi-a6-2-5-tdi/




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.