Konfigurujeme vlastné Bentley Continental GT. Ak čakáte vysoké ceny, sklameme vás.

Občas si máme právo vyhodiť z kopýtka. Akurát, že v tomto prípade s tým vyhadzovaním iba začneme bez šance dokončenia. Navrhnúť si v oficiálnom konfigurátore Bentley vlastný Continental GT je zábavka bez akéhokoľvek dopadu na reálny život.
Vydané  Text: 

1. krok

Prvý krok v konfigurátore nového Bentley Continental GT sa týka všeobecného farebného a materiálového nastavenia vozidla. Na výber máte modrý Caspian, biely Winter Light, bledomodrý Paradiso, bordový Redshift a šedý Nubium. Vzájomne sa líšia nielen lakom karosérie, ale aj odlišnými detailmi interiéru. Z tejto palety si vyberáme variant Paradiso a pokračujeme ďalej na precíznejšiu personalizáciu.

2. krok

Druhý krok v konfigurátore vám dáva možnosť vybrať si opäť farbu laku s tým, že východzie nastavenie je Portofino – to je názov toho bledomodrého laku, ktorý je základom pre variant Paradiso. Na výber máte zo štandardných a rozšírených lakov a keďže nemáme dôvod na skromnosť, vyberáme si prémiový Moroccan Blue.

3. krok

Tretím krokom je výber diskov kolies. Pre Bentley Continental GT je k dispozícii osem dizajnov, ktoré sa od seba líšia farbou a dizajnom lúčov. Majú rozmer 21 a 22 palcov, vyberáme si čierno-strieborné 22-palcové Mulliner Driving. Zaujímavosťou je, že Bentley nikde neuvádza, koľko zatiaľ vozidlo stojí a koľko stoja jednotlivé voľby. Skrátka musíte dúfať v čo najlepšiu cenu alebo vás tých zopár desiatok tisíc hore dole nerozhádže.

4. krok

Ďalej si vyberáme farebný motív interiéru. Tu je to už komplikovanejšie, pretože si vyberáte typ rozloženia farebnosti, základné čalúlenie a potom ešte sekundárne čalúnenie. Nebudeme špekulovať, páči sa nám kombinácia kožených poťahov béžového Linen a hnedého Saddle.

5. krok

A palubovku chceme vo verzii Piano Black. Na výber sú rôzne drevené textúry, Piano Black je z nich najjednoduchšia a podľa nás najelegantnejšia.

6. krok

V ďalšom kroku si vyberáme detaily interiéru. Napríklad to, akou niťou majú byť vyšité logá Bentley na sedadlách, ako má vyzerať volant, koberčeky, aké má byť prešívanie sedadiel. Ani nevieme, čo si s toľkými možnosťami počneme.

7. krok

V predposlednom kroku si vyberáme rôzne doplnky, napríklad projekciu loga pod dverami, fajčiarsku výbavu, ambientné osvetlenie interiéru, takzvané Touring a City Specification, diamantový dizajn výduchov klimatizácie, rotačný displej, valet key a podobne.

8. krok

A konečne sme vo finále. Ak by ste čakali, že vám v konfigurátore zasvieti fantastická cena vášho nového Bentley, budete sklamaní. Konfigurátor kašle na ľudí, ktorí dbajú na ceny, preto sa vám zobrazí iba náhľad vášho budúceho vozidla, kód objednávky a možnosť stiahnuť si PDFko, ktoré však tiež neobsahuje žiadne ceny.
Možno, že jedného dňa, keď budeme zarábať aspoň stokrát toľko, čo dnes, si budeme môcť dovoliť nejaké Bentley po totálke z Talianska opravené Poliakom, dovezeným do Rakúska a odtiaľ prevezeným na Slovensko so stočeným odometrom. Dovtedy môžeme o peknom Bentley akurát tak snívať a konfigurovať si ho na stránkach Bentley Motors.




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.