Aj najslabší Stinger stojí dvojnásobok najlepšie vybaveného crossoveru Stonic

Aj napriek tomu bude úspechom a vôbec o tom nepochybujeme.
Vydané  Text: 

Kto videl cenníky nových automobilov od značky KIA, ten sa nepochybne potešil. Ceny nových modelov Stinger a Stonic nie sú vôbec tak uletené, ako sme pôvodne očakávali. Stinger je však ukážkou toho, že značku KIA musíme akceptovať a vnímať nielen ako výrobcu populárneho SUV-čka a praktických hatchbackov, ale aj ako značku s ambíciou konkurovať niektorým nemeckým automobilom. KIA Stinger strieľa do čierneho a zdá sa, že bude veľmi úspešný. Jeho cena začína na úrovni 40 900 eur, ide o variant 2.0 T-Gdi 2WD (188 kW / 255 k) s 8-stupňovou automatickou prevodovkou vo výbave Platinum. Najdrahším variantom je výbava GT s motorom 3.3 T-Gdi 4WD (272 kW / 370 k) a cenou 58 900 €. Prostredným stupňom výbavy je GT Line. Stonic strieľa na oveľa nižšie ciele. Aj najlepšie vybavený variant 1.6 CRDi (81 kW / 110 k) vo výbave Platinum vychádza na veľmi prijateľných 19 790 eur, pričom cena najnižšej verzie s 1,2-litrovým benzínovým motorom (84 koní) a 5-stupňovým manuálom je 13 590 €.

Kompletný cenník pre KIA Stinger je na stiahnutie tu: cenník Kia Stinger
Kompletný cenník pre KIA Stonic je na stiahnutie tu: cenník Kia Stonic



Výber z aktuálneho čísla: Jazda na KIA STINGER GT!


KIA Stinger, výber z aktuálneho čísla, auto motor a šport 11/2017

Chcete nejaký dôkaz sebavedomia? Stačí jeden pohľad a krátka jazda s Kiou Stinger GT a úsmev na tvári prezradia všetko. Kórejčania si vyšliapli na nemeckú prvú ligu.

Stačí sa pozrieť na predajné čísla. V roku 2008 predala automobilka Kia na európskom trhu 225-tisíc kusov, v roku 2017 je to neuveriteľných 470-tisíc. Niet sa teda čo čudovať, že vedľajším produktom rastúcej lojality zákazníkov k tejto značke je špičkový model, ktorý svojím výkonom a konštrukciou konkuruje najzvučnejším značkám. Na novom športovom sedane s prívlastkom GT sme jazdili a sprostredkovali našu skúsenosť na dvoch stranách v aktuálnom vydaní magazínu auto motor a šport 11/2017, ktorý je práve v predaji za nezmenenú cenu!
auto motor a šport 11/2017








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.