Škoda spravila v Šamoríne okázalú šou k novému Karoqu

ERIK STRÍŽ, Škoda Auto, 24.10.2017

Keď sa očakávajú vysoké predaje, je tomu prispôsobiť aj všetky marketingové aktivity. Škoda je lídrom nielen na našom trhu a jej prostriedky sú teda dostatočne vysoké na to, aby realizovala veľkolepé akcie pre svojich dílerov.

Viac fotiek nájdete v galérii k článku!

Škoda zorganizovala na Slovensku medzinárodné produktové školenie pre vyše 3 800 predajných a servisných pracovníkov. K dispozícii mali až 120 kusov nových SUV Karoq, s vďaka ktorým sa mohli s novinkou podrobne oboznámiť.

Asi pred mesiacom sme boli pritom, ako desiatky pracovníkov pripravovalo priestory luxusného športoviska a hotela X-Bionic Sphere v Šamoríne pre potreby Škody. Priestory hotela sa pritom zmenili priam dramaticky: inštalovali sa rozmerné expozícíe, vymenili sa všetky obrazy na chodbách, na každom kroku boli prítomné motívy Karoqu a aj samotné vozidlá.

Celkovo sa na veľkolepej marketingovej akcii škodovky vystriedalo až 3800 predajcov z 22 krajín.

Škoda Karoq v X-Bionic Sphere v Šamoríne (od 5. októbra do 11. novembra 2017)

Škoda k téme uvádza: „Slogan marketingovej kampane, ktorá bude predaj automobilov ŠKODA KAROQ podporovať, je „Another Way“, teda vidieť veci inak. V rovnakom duchu sa nesie aj toto podujatie, na ktorom sa v rezorte X-Bionic Sphere zúčastňuje 3 826 predajcov, vedúcich predaja a servisných poradcov ŠKODA z 22 krajín.

V priebehu mesiaca (od 5. októbra do 11. novembra) spoznajú „ŠKODA KAROQ story“ z pohľadu zákazníka – od prvého pohľadu na kompaktnú karosériu, cez jeho prezretie v showroome autorizovaného predajcu, až po vyskúšanie automobilu na cestách. Odborné vedomosti tak skombinujú s vlastnými skúsenosťami a prežitými pocitmi počas jazdy. K dispozícii majú rozsiahlu flotilu, ktorú tvorí až 120 automobilov ŠKODA KAROQ. Kompaktné SUV tak priťahujú pozornosť nielen svojim dizajnom, ale aj úctyhodnou koncentráciou.“