Ďalšia rana pre BMW 3? Po KIA Stinger prichádza Genesis G70, začne sa predávať už pozajtra!

Volá sa Genesis G70, je menšou verziou robustnej limuzíny Genesis G90 po stránke dizajnu by sa mohol stať konkurentom pre také Mercedesy triedy C alebo BMW 3.
Vydané  Text: 

Dobre, nepreháňajme, Genesis nebude nikdy konkurovať 100 a 130-ročným nemeckým automobilkám. Na to subznačka výrobcu Hyundai zatiaľ nemá, ale trúfame si tvrdiť, že model G70 osloví aj zákazníkov zdanlivo neohroziteľných nemeckých automobiliek.

Genesis G70 s nadhľadom rúca mýty o tom, že krásny automobilový dizajn je o desiatkach rokov evolúcie. Keď Hyundai uviedol svoju podznačku luxusných automobilov Genesis, už prvá generácia limuzín G90 vyzerala skvostne a hoci sa jej dizajn mohol ponášať na niektoré iné automobily, radiálne zmenila náš pohľad na kórejské autá.

Genesis G70 (modelový rok 2018)


Nie tak dávno značka KIA predstavila model Stinger, ktorým sa predstavila v celkom novom svetle. Športový sedan orientovaný na dynamickú jazdu zaujal snáď v každom jednom ohľade; vrátane ceny. Konkurenčný Hyundai a jeho G70 by mohol osloviť rovnakú cieľovú skupinu a myslíme si, že vzhľadom na krásny luxusný interiér bude mať ešte viac príležitostí na dobrý rozbeh na trhoch.

G70 ide do predaja hneď. V Južnej Kórei sa začína predávať od 20. septembra 2017 a potom budú nasledovať ďalšie trhy. A keďže nejaké tie vozidlá značky Genesis vidíme jazdievať aj po slovenských cestách, predpokladáme, že aj Slovensko bude pre subrand zaujímavým trhom.

Genesis G70 (modelový rok 2018)


G70 si naše sympatie rozhodne zaslúži – a keby nie sympatie, tak aspoň pozornosť. Automobil má napríklad technológie hlasového rozpoznávania s umelou inteligenciou, aktívnu kapotu pre bezpečnosť chodcov, mechanický diferenciál s obmedzeným sklzom a jeden z dvoch motorov: Lambda II 3,3 l V6 turbo GDI (370 koní), 2,0-litrový benzínový s výkonom 252 koní (resp. 255 v športovej úprave) alebo 2,2-litrový naftový motor s výkonom 202 koní. Benzínový variant sa bude dodávať ako G70 Sport.

Formálne predstavenie automobilu sa deje práve dnes na podujatí s názvom G70·Seoul 2017 v Seoul’s Olympic Park. Podľa dostupných informácií sa teda na autosalóne vo Frankfurte nepredviedol.










Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.