Rolls-Royce predáva najtmavšie auto na svete, biele sú len budíky!

Nehľadajte za tým rasový podtón, edíciu Black Badge vytvorili pre úzku skupinu zákazníkov.
Vydané  Text: 

Okrem samotného pôžitkárstva rôznych návykových látok a zlúčenín, je v živote čerstvo dospelého jedinca dôležitá ešte jedna vec – automobil. Najlepšie Golf štvrtej generácie s naftovým motorom 1.9 TDI. Šťastlivci, ktorí zohnali tento skvost v čiernej farbe, sa môžu automaticky zaradiť medzi elitu, no tým to ani zďaleka nekončí. Aby sa na pomyselnom vrchole udržali, chce to neustále vylepšovanie a investície do čiernych skiel, čiernych kolies, čiernych svetlometov a sedadiel z čiernej kože.


Mnohí považujú čiernu farbu za elegantnú, no môžeme usúdiť, že je aj farbou akejsi rebélie a zločinu. Rebelov pritom môžeme nájsť aj medzi milionármi, pre ktorých je bežný Rolls-Royce príliš kultúrny, a tak automobilka prišla s novým radom svojich modelov – Black Badge.


Výrobca použil ten najnáročnejší proces lakovania a následného leštenia, aký bol kedy použitý, výsledkom čoho je tá najčiernejšia farba. S tým možno súhlasiť, a preto v tomto ohľade už ďalej len spomenieme, že výnimočný lak dopĺňa kryt strechy z čiernej kože či doplnky z tmavého chrómu, medzi ktoré sa radí aj soška Spirit of Ecstasy.


Čierna koža sa potom nasťahovala aj do kabíny, tu jej však spoločnosť robia detaily vyvedené v žiarivo oranžovom odtieni Mandarin. Všimnúť si môžeme aj zatmavnené výduchy klimatizácie. Okrem iného, mierne upravené boli aj parametre vozidiel, ide však len o malý nárast výkonu a krútiaceho momentu. Iné budú aj reakcie akcelerátora, podvozka či bŕzd, ktoré poskytnú dynamickejšiu odozvu a celé auto bude pôsobiť agresívnejším dojmom.





Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.