Dnes ide do kín jeden a pol hodinová reklama na BMW

ERIK STRÍŽ, 29.06.2017
Čítate dobre, reklama má 1 hodinu a 36 minút a musíte si na ňu kúpiť lístky.

Práve od dnes sa bude aj v slovenských kinách premietať film Overdrive (Na plný plyn) so Scottom Eastwoodom. Je to film sponzorovaný značkou BMW, ktorá sa takýmto spôsobom snaží spropagovať svoje automobily - okrem tých najnovších a staršie hodnotné veterány.

Jedna hodina a 36 minút, to je stopáž jednej z najdlhších reklám na svete. Inak ani film Na plný plyn nazvať nemôžeme, pretože popri Scottovi Eastwoodovi v ňom hrajú hlavnú úlohu práve automobily značky BMW. Automobilový koncern sa netají tým, že má vo filme mimoriadnu angažovanosť, veď aj oficiálny trailer k snímke zverejnil práve na svojom YouTube účte a pod hlavičkou BMW rozposlal novinárom tlačové správy.

Tento film je akčný a očakávame, že bude patriť medzi tie jednoduchšie - teda pre väčšinového diváka.

Nie je to však pravidlom. Ak ste nevideli film LOCKE, v ktorom si jedinú úlohu zahral Tom Hardy, celkom určite si ho pozrite čo najskôr. Prím vo filme hraje BMW X5 predchádzajúcej generácie, ktoré je síce nenápadne glorifikované ako bezpečné, komfortné a pripravené aj na terénnu kancelársku prácu, avšak Tom Hardy svojím výkonom aj toto SUV-čko dokonale zatienil.

Vo filme sa objaví viacero automobilov BMW, ako aj motocykel BMW R nineT. Už v úvodnej scéne sa predvedie nový model BMW M3. BMW radu 6 Gran Coupé poslúži bratom ako únikové vozidlo hneď pri niekoľkých príležitostiach a mihnú sa tu aj nové BMW radu 4 Cabrio, hybridné BMW i8 a vzácny veterán BMW 327.

Príbeh filmu Na plný plyn (oficiálny text)

Dvaja odvážni charizmatickí bratia Andrew (Scott Eastwood) a Garrett Foster (Freddie Thorp) sú profesionálni zlodeji automobilov, ktorí sa špecializujú na tie najexkluzívnejšie a najdrahšie zberateľské kusy. Dobrodružný duch tohto skúseného tímu skrátka nepozná hranice. Počas pátrania po nových výzvach na Francúzskej riviére sa dostanú do problémov s miestnym gangsterom Jacomom Morierom (Simon Abkarian), ktorého neoceniteľnú kolekciu vzácnych automobilov plánujú ukradnúť. Z Moriera sa však vykľuje nepredvídateľný protivník, ktorý bratov vyzve, aby predviedli svoj výnimočný talent a v určenom čase ukradli najcennejší automobil jeho ústredného rivala Maxa Klempa (Clemens Schick). Začínajú sa preteky s časom plné neočakávaných zvratov, ako aj záplavy adrenalínu…

Spoločnosť BMW so Scottom Eastwoodom spolupracovala už na medzinárodnej marketingovej kampani ZRODENÉ PRE ÚSPECH nového BMW radu 5.