Ford ukázal novú predajňu, auto si budete môcť vyskladať aj virtuálne!

Peter Orosz, 21.06.2017
Deväť 55“ LED panelov umožní 3D-konfiguráciu vozidiel v takmer životnej veľkosti!

Auto sa nekupuje každý deň a niekto ten pocit zažije len raz za život. Prístup personálu a dojem z predajne je preto veľmi dôležitý a rozhodne vplýva na konečné rozhodnutie. Je to ako keby ste si chceli objednať apartmán v dobrom hoteli, no recepčná vás privíta s vyloženými nohami a cigaretou v ústach. Zostali by ste?


Ford si je vedomý, že bodovať musí nielen samotnými autami, ale aj prístupom a kvalitou služieb, ktorú chce vylepšiť novým konceptom FordStore. Každá predajňa tak bude rozdelená do niekoľkých častí.
Po vstupe do predajne upúta zóna „Vitajte“ s recepčným personálom a projekciou aktuálneho diania značky na sociálnych sieťach. V časti za zákazníckou recepciou sa bude nachádzať zóna „Relax“ s ponukou občerstvenia a obsluhou, ktorá umožní oddych v ktorejkoľvek fáze návštevy FordStoru. Kaviareň je navyše prepojená so zónou „Objavte Ford“, v ktorej sa návštevníci prostredníctvom digitálneho obsahu dozvedia najnovšie informácie o značke, produktoch a ich najmodernejších technológiách.


Najexkluzívnejšou časťou predajne má byť „Vignale lounge“. Tento priestor bude vybavený špeciálnym stolíkom s dotykovým displejom, prostredníctvom ktorého môžu zákazníci objavovať Ford Vignale, prípadne si za asistencie špecialistu nechať priamo na mieste nakonfigurovať želané vozidlo. Dominantou predajne má byť mohutná televízna stena „Power Wall“ skladajúca sa z deviatich 55“ LED panelov, ktorá, okrem iného, umožňuje 3D-konfiguráciu vozidiel v takmer životnej veľkosti. Pokiaľ sa stena práve nepoužíva na konfiguráciu vozidiel, zobrazuje sa na nej digitálny obsah, ako sú rôzne filmy o značke Ford, prípadne iné produktové videá a animácie zobrazujúce fungovanie technológií Ford v praxi.