Sledujte premenu poškodeného Aston Martin Vulcan za 2 milióny libier

Polep fóliou sa majiteľovi supedrahého Vulcana vyplatil. Po poškodení kapoty si iba nechal karosériu opäť oblepiť a bolo po probléme.
Vydané  Text: 

**Aston Martin Vulcan je automobilová lahôdka, o tom nie sú žiadne pochybnosti. Vyrobených bolo iba 24 kusov a hoci stoja 2,2 milióna britských libier, nedá sa s nimi jazdiť po normálnych cestách. Tieto vozidlá sú určené výlučne na motoristické okruhy.** Na jednom z motoristických okruhov, konkrétne na Circuit Of The Americas (COTA) v Texase, sa toto krásne vozidlo veľmi jemne poškodilo. Na rozmernej kapote sa skrátka objavili menšie ryhy a jazvy po kamienkoch, do ktorých vozidlo narazilo vo vysokej rýchlosti. Našťastie ešte predtým, ako sa šťastný majiteľ vybral jazdiť na okruhy, nechal si jedinečný Vulcan oblepiť do fólie. Profesionálni lepiči teda museli strhnúť pôvodnú fóliu a nalepiť novú. Kuriózne je, že na tomto vozidle iba samotné logo stojí 20-tisíc britských libier. Čítate správne, 20-tisíc libier. Taká je cena za detail. Celkom by nás zaujímalo, prečo je cena loga na kapote taká vysoká, veď za také peniaze ju musel vyrábať ručne aspoň jeden zo zakladateľov značky Aston Martin, teda Lionel Martin alebo Robert Bamford! Lepenie tmavej šedej fólie na pôvodne bledomodrý Vulcan je hypnotizujúce. Z neforemnej lepkavej fólie sa pod rukami šikovných chalanov stáva dokonalá rovná plocha s metalickým odleskom, ktorá dokáže ochrániť extrémne drahú karosériu vozidla. Pozrite si aj pôvodné fóliovanie tohto Vulcana ešte spred roka. Je na ňom krásne vidieť, ako dramaticky sa pomocou tejto fólie zlepší vzhľad automobilu.




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.