Technické údaje Alfa Romeo 159 Sportwagon 2.4 JTD Q-Tronic (2008)


ZnačkaAlfa Romeo
Model159
TypSportwagon 2.4 JTD Q-Tronic
Rok výroby/modelový ročník2008
Dĺžka4660 mm
Šírka1828 mm
Výška1422 mm
Rázvor2700 mm
Prevádzková hmotnosť1655 kg
Užitočné zaťaženie575 kg
Objem batožinového priestoru (min.)445 dm3
Objem batožinového priestoru (max.)1245 dm3
Max. výkon200 kW
Max. výkon pri4000 ot./min
Max. krútiaci moment400 Nm
Max. krútiaci moment pri2000 ot./min
Max. rýchlosť223 km/h
Zrýchlenie 0-100 km/h8,5 s
Palivonafta
Objem valcov2387 cm3
Usporiadanie valcov50
Počet valcov5
Poháňaná nápravapredná
Typ prevodovkyautomatická
Počet prevodových stupňov6
Kombinovaná spotreba8 l/100 km
Emisie CO2210 g/km
Cena

Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.